27. októbra 2011

Radosti z drobností

Keď je človek mladý, plný energie, tak sa stále za niečim ženie. Aby si splnil svoje sny a túžby. Niekedy to však robí na hranici svojich možností a bezhlavo. Ako starne, viac si uvedomuje, že svetské márnosti už nie sú také podstatné.


A tak na chvíľu vypnite, stačí aj na 10 minút a venujte tento čas iba sebe. Lebo občas treba byť aj sebecký. Tieto slová ma v posledných mesiacoch často sprevádzajú, hlavne keď ma príde navštíviť moja mamina. Žena s veľkým "Ž", ktorá sa nebála zákernej rakoviny a už vyše dvoch rokov ju presviedča, že ešte neprišiel jej čas. Mami, máš môj veľký obdiv.

Zrelaxujte aj Vy, blíži sa víkend. Vaša Reni

2 komentáre:

  1. Renatko,
    posílám pozdní nedělní pozdrav!!
    Moc hezky jsi to napsala!!
    A posílám pozdrav i Tvojí mamince a držím palce, ať vše dobře dopadne!!!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jaruško, moc pekne ti ďakujem za tvoje slová a pozdrav samozrejme maminke odovzdám. Určite sa poteší. Pekný večer prajem. Renata

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...