11. októbra 2011

Vianočné novinky

Dnes som mala deň blbec a vytočená do nepríčetna. Vybavujeme predčasné splatenie hypotéky a v banke zrejme asi majú v interných predpisoch informovať klienta o všetkých poplatkoch čo najneskôr, najlepšie až po podpise zmluvy, prípadne ho prekvapiť debetom z účtu.

Našťastie som si sadla k obľúbeným blogom a príspevok od Sandry - Maison de Plaisance http://sandramaison.blogspot.com/ - IKEA Vianoce 2011 ma potešil a zlepšil náladu. Moja peňaženka sa asi v najbližšej dobe nepoteší, ale ako sa v jednej nemenovanej reklame hovorí "Keď musíš, tak musíš." :)

Tieto dekorácie ma dostali, u Sandrušky ich nájdete viac.


Vaša Renata

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...