15. apríla 2013

Venček z ruží / Mini Rose Wreath

Čerstvé kvety, kto by ich nemal rád. V šedivých dňoch rozjasnia deň, zlepšia náladu a zútulnia domov. Minulý týždeň som si kyticou ruží rozjasnila celý týždeň. Na konci týždňa však už ich krása začala pomaly miznúť. Chystali sme sa na chalupu a bolo mi ich ľúto vyhodiť. 



Fresh flowers, who would not like them. They brighten up the day, improve the mood and warmth into the home. Bouquet of roses brightened the whole last week. However, at the end of the week their beauty began to fade. We were going to the cottage for the weekend and I did not have the heart to throw them away.





Ružiam som dala druhú šancu, odstrihla som hlavičky (ako Morticia z Adamsovcov) a pomocou floristického drôtika uviazala venček. Myslím, že viac slov k tejto kráse ani netreba, už si len vychutnať fotky.





I gave them a second chance, I cut a blossom (like Morticia from Adams family) and tied a wreath using the floristic wire. I think do not need any words to this beauty, enjoy the pictures.








Ďakujem Vám za všetky krásne komentáre k vyšívaným monogramom. 
Každý jeden mi urobil veľkú radosť.
Želám Vám príjemný štart do nového týždňa.

Liking up with:
Tutorials, Tips and Tidbits at Stone Gable
Transformation Thursday at The Shabby Creek Cottage



16 komentárov:

  1. Téda, to je paráda... růžičky jsi krásně zrecyklovala, na věnečku jim to moc sluší. Krásný slunečný den, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Renat,mam to presne tak,zrovna dnes uz jedna ruzicka z me kytice byla tak trochu unavena,tak jsem jeji kvet odstrihla a dala do male misticky s patinou do vody jako vzdy.A udelat z nich venecek je krasny napad.Preji slunecny den,je vskutku naadherne pocasi.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Renatko, nádherné! vždycky mi je líto růžičky vyhazovat a tvé řešení se mi moc líbí! opět si ukázala svou kreativitu . Přeji ti nádherný start do nového týdne . papa ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renatko,opět úžasný nápad...no jsi prostě šikulka...přeji ti krásný začátek týdne...papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Leni, krásne som sa pokochala, čo ty všetko dokážeš vytvoriť. Nádherný venček. A tá úžasná tabuľa. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ..a ja som takú kytičku dostala :) je to super pocit, keď vieš, že Ťa má niekto rád a prejaví to verejne.
    Ďakujem za nápad, spraviť venček z odkvitnutých ruží! u nás sa zvykne z každej kytičky zobrať aspoň jeden "púčik" a zasadiť do záhrady ("šľachtíme ruže") :). Krásny týždeň, Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. áno,áno kvety vždy potešia, mne ich kupuje dokonca manžel a celkom pravidelene, vie, že ich mám rada a tak hocikedy k nákupu z Tesca dostanem kytičku :DD krásny deň Renátka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásný nápad, hezky se na to dívá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na tvoje fotky sa vždy dobre pozerá, sú dokonalé.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Renatko i tobě krásný týden-věneček je moc hezounký!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Reny, věneček je krásný! Hezky jsi růžičky zrecyklovala! Pohodový večer! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vidieť, že kreativita ti nechýba :-), ja som svoje vysušila, pretože mali tendenciu hynúť už na druhý deň po kúpe.
    Pa

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Renatko, krásné..Každý má mít druhou šanci i ty květiny:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Aj tak Ti celkom dlho vydržali, asi majú tuhý korienok. Krásna dekorácia.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...