26. apríla 2013

Parížankou na víkend - Guest post

... a nielen na víkend. Možete ňou byť kedykoľvek a na ako dlho sa Vám zachce.  Dnes Vám predstavím ďalší nový blog, ktorý som nedávno objavila. K hosťovaniu som si pozvala Eriku z blogu Parížankou na víkend , ktorá Vám v nasledujúcich riadkoch o sebe a svojom blogu prezradí viac.



Ahojte, volám sa Erika. Dlho sledujem Vás všetky tvorilky a aj ja milujem tvorenie. Po dlhej dobe som sa konečne odhodlala, že sem aj ja niečím prispejem. Verím, že si každá nájdete niečo, čo sa Vám zapáči. Na mojom  blogu to bude asi viac o šití doplnkov, ale kde tu zabŕdnem aj do iných techník.

Prečo som si založila blog? Nuž, inšpirovali ste ma Vy. Keď som videla, ako krásne viete všetku svoju snahu odprezentovať, rozhodla som sa, že aj ja chcem svojou trochou prispieť.

Čo mám rada? Knihy, čokoládu, mojich blízkych, modrú a bielu, a hriech nespomenúť pudrovo ružovú, moje ľanové letné šaty, kvety, beh, šitie, tvorenie každého druhu a na poradí nezáleží :) Všetko čo robím, je naj v danej chvíli.

Čo ma inšpiruje? Hlavne časopisy, milujem vtipné nápady v bývaní. Niekedy ma napadnú, niekedy im musím pomôcť.



Ja len potvrdím slová Eriky. Na blogu nájdete naozaj kopec šitej tvorby, ale poteší aj milovníkov Green Gate, či záchranárky starého nábytku. 

Skúste k nej nakuknúť a nechajte sa prekvapiť.

Želám Vám krásny piatok a príjemne strávený víkend.


Ak máte nový blog a chcete dať o ňom vedieť, využite možnosť hosťovania.
Viac informácií nájdete na crafto-mania.com.

12 komentárov:

  1. Já myslela, že jedeš do Paříže:-) Už jsem Ti chtěla závidět:-)Pa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to vypadá velmi pěkně, taky jsem si původně myslela, že plánuješ víkend v Paříži :o) já bych jela tedy hned :o) tak pojedu aspoň virtuálně,díky za bezva tip! Pa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni, díky za objavenie ďalšej "starinárky"
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Ďakujem Ďakujem za možnosť odprezentovať sa u teba Reni, výsledok za 1hod 8nových odoberateliek :DDD cmuk teším sa,že sa páči, to ma povzbudilo!!Pekný deň erika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Renátka, mám len sekundičku, ale chcem sa poďakovať za krásny príspevok a Erikin blog, milujem francúzsky štýl, chystám sa do Paríža, takže moc, moc rada popozerám všetky inšpirácie.
    A to hosťovanie možno využijem tiež:-)....ale o tom, potom, teraz šup ku sporáku.
    Krásny deň ti prajem♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Reni ahoj. Erikin blog poznám a dokonca som bola prvou jej členkou :-)).si milá duša že podporuješ nováčikov,takto pred časom si zviditelnila aj môj blog.Erika vitaj.pekný den,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som ju našla dnes ráno a tiež ma potešilo, že je starinárka :-)
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Renátka, skvelá prezentácia Erikinho blogu, samozrejme som musela hneď nakuknúť a oplatilo sa :o)
    Krásny deň
    Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a ja že "nová kniha" :( .. ale, super ďalšia medzi nami .. asi by som už aj malal niečím prispieť - takže, idem na to :D.
    Vicky .. užívajte slniečko..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Reni ďakujem za tip, idem pozrieť spomínaný blog. Inak aj tvoj blog je pre mňa inšpiráciou. Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Renatko děkuji za sdílení jdu načíhnout:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Reni, děkuju za tip, hned se jdu se "pokochat" .... pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...