17. apríla 2013

Momentky zo záhrady / Snapshots from garden

V sobotu počasie dokonale naplnilo definíciu aprílového počasia, trochu slnečno, občas pod mrakom, potom lejak, aby nakoniec vyšlo na bezoblačnú oblohu slnko.




Weekend weather fulfilled the april weather definition, little bit of sun, some clouds and suddenly from nowhere rainstorm. After the rain the sun came out again.




Takto vyzerala zadná časť v čase, keď sme chalupu kúpili.

When we bought the cottage, backyard looked like this.



zadný dvor predtým / backyard before

A takto vyzerá teraz.

This is how it looks now.



zadný dvor teraz / backyard how it looks now

Trávnik má ešte ďaleko k dokonalosti a chýbajú chodníky. 

The lawn is far from the perfect lawn and sidewalks are missing. 





Dovolila som si ukázať "zberný" dvor u susedov. 
Nie som jediný zberač starín :)


Let me show you the our neighbors junk collection. 
I am not only one junkoholic :)

15 komentárov:

  1. Krásně máte na zahrádce, nevadí, že trávník není anglický a nedá se projít suchou nohou, hlavně, že je kam "vypadnout" a vyčistit hlavu i plíce. Krásné jaro, L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trávnik je mužove hobby, keď bol zasadený nedovolil nám po ňom ani prejsť :) Deti si to veľmi užívajú na chalupe, hlavne menšia a ja tiež :))

      Odstrániť
  2. Reni práve som sa chcela opýtať, že čo to tam za plotom. No to musí byť riadny zberač. Ale skôr si myslím, že je tak trošku bordelár, lebo toto s našim úletom zbierať všetky stariny nemá moc spoločné.Keby sa tak dalo lusknúť prstami a miesto pletiva by bol hustý živý plot alebo krásny tehlový. To by bolo že? Inak sa všetko krásne prebúdza. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No zatiaľ tam dáme zelenú zástenu, kým narastú kríky a kvety nejaký čas to potrvá. Teraz to tam celkom dobre vyzerá, prednedávnom tam mali chlievy, sliepky a kačky :)

      Odstrániť
  3. Prvni fotecka je uzasna a dokonaly travnik??Ten ani nechtej,preci nesmyslny kolotoc zalevani a sekani je jen pro satelitni domky a podobne styly vzorovy,ale pro nas mylovniky venkovskeho a prirodniho stylu je dokonalost v nedokonalosti prirody.Kdyby zalezelo jen na me,tak by jsem namisto anglickeho travniku chtela louku plnou lucnich kvetin.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O takej pravej lúke snívam, pozemok za plotom je tiež ešte náš, raz tam budú ovocné stromy a možno aj tá lúka :)

      Odstrániť
  4. To musela byť riadna makačka! Ale keď bude hotová a zakvitnutá, tak si ju budeš užívať. Hoci roboty okolo nej sa nezbavíš, ale to už bude o niečom úplne inom.. Ináč na tvojho suseda mám ten istý názor, ako Andrejka. Treba zakryť výhľad a bude to!
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Suseda sa chystám zakryť :) A roboty tam je ešte ako na kostole, len na tento víkend mám zoznam na dve strany :)) ale tešia ma aj takéto malé pokroky.

      Odstrániť
  5. Renka, tie rozkvitnuté fialky Ti závidím. Ja mám ešte na záhrade pri chalupe všetko pod snehom :-((. Ale v máji sa tam už chystáme, pevne verím, že už aj mne niečo čoskoro vykvitne. Namakali ste sa tam riadne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hádam aj u vás už bude jarne, a možno ťa záhrada prekvapí :) namakali sme sa a ešte ani zďaleka nie je hotovo. Ale malými kročikmi sa dopracujeme k tej vysnívanej podobe.

      Odstrániť
  6. fakt krásne fotky fialiek a dvor dal zabrať teda riadne :D a suseda som mala podobného, ale odsťahoval sa a to ste mali vidieť tie moje nohy z kontajnera .DDD ,úlovok boli veľké pozinkované nádoby mám ich teraz v dievčenskej na hračky snáď aj teba niečo milé od neho čaká... pekný deň erika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Renatko,tak to jste udělali kus práce...sice vás ještě spousta čeká,ale už se ti to krásně rýsuje k obrazu tvému...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Renatko, paráda .... souhlasím s Leničkou, nedokonalosti se časem poddají, hlavně, že máte místečko k oddychu.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Renátka, môžeš si pískať. Časom sa pochváliš a bude to najkrajšia záhrada v okolí. Ja nemám žiadnu vlastnú.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No tie sliepky a kačky to by bolo oveľa lepšie ako ten bordelík... A tá vaša, tá sa rysuje nádherne.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...