5. apríla 2013

Ružová a koníky / Pink and Ponies

Tik, tak, ... pomaly sa mi odpočítava čas sladkého dovolenkovania. Plány na zmeny detskej izby počas letných prázdnin budú asi presunuté na skôr. Predstava našej skoro školáčky je izba v ružovom, ale môže byť aj biela a hlavne musia byť koníky. Dúfam, že moja predstava sa je bude páčiť rovnako ako sa páči mne.









1. stropná lampa IB Laursen  2. písací stôl  3. nástenná polica Hensvik  


Tic, tac, ... my time of sweet maternity time is slowly counting down. Plans for changes girls room during the summer holidays will be moved to earlier. My little girl dream is room in pink, with white touches and mainly ponies. I truly hope that she will like this mood board as same as I do.



15 komentárov:

  1. Reni, krásně jsi vybrala! Tohle všechno by se líbilo i mně, ale je pravda, že já pořád žiji ve svém dětském pokoji :-D Vidíš a zrovna ten stůl mě opravdu zajímá, odkud je?! Je úžasný... Přeji ti krásný den i pohodový nadcházející víkend! S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Simi, ešte že si napísala, vidím že som bola roztržitá a zabudla dať link na písací stol. Našla som ho na stránke Kika.com.

      Odstrániť
  2. Renatko,tak takový pokojíček by se jistě líbil i naší Kačence...mě se nejvíc líbí ten stůl...ten teda je...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klárko priznávam, veru je to kus, ale keď som videla cenu tak sa mi pretočili panenky. Takže stol ešte stále nemám vybraný, chcela by som masív, už som mala aj na inzerát vybraný, celkom pekný ale pani si to nakoniec rozmyslela. Teraz som tiež na jeden krásny narazila, ale ten je zas malý. Asi som náročná :)

      Odstrániť
  3. No, Reni, to bude nádherný pokojíček! Ty růžové lampy mě tedy berou, ty jsou fakt super! Už se těším na hotový pokojík. Pa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krasne jsi to nakombinovala,tak to mam i ja,prevlada bila a ruzove jseou spise jen doplnky.Kun na povleceni je nadherny,je to takovy i dotek,ze uz to neni tak malinkata holcicka a krasne ladi se vsim ostatnim.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to už máte velkou holku,na pokojík jsem moc zvědavá,krásný den!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nóóó, tak takýto stôl by som veru brala, aj keď nie som dieťa :-)
    Ahoj Reni, J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jóó aj ja moja, ale tá cena. Až sa mi hlava zatočila, takže tento je len taká inšpirácia ako by mal vyzerať správny písací stol.

      Odstrániť
  7. Moc hezké! A hned mám nápad na dárek pro neteř - vášnivá jezdkyně :-) Já osobně bych brala psací stůl všemi deseti!! Po podobném koukám už delší dobu do mé kreativní pracovny.
    Krásný víkend a těším se na finální proměnu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Reni, tvé plány vypadají nádherně, už se moc těším na výsledek .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ak nebude chcieť, ja to beriem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné, takový výběr by se mi taky líbil. Povlečení a růžová lampička nemají chybu. Na výsledek se moc těším... Hezkou neděli. Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pekný výber, určite sa bude páčiť:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Výborný vkus, ja by som bola nadmieru spokojná.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...