22. novembra 2013

Anjelske krídlo

Keď príde slina tvoriť, tak to beriem šupom. Pretože nikdy neviem, dokedy mi to vydrží. V stredu som mala asi vrtuľu pri zadku. Nafotila som a napísala príspevok s vianočnými visačkami, postarala sa o hladné krky doma (a ešte ďalšie domáce práce, ktorými Vás tu nebudem zaťažovať), ale hlavne som dala podobu novej vianočnej ozdobe.




Biele krídla sa dajú kúpiť už bežne všade, tiež sa mi veľmi páčia na stromčeku, je to také nežné. Ja som si ich trochu prispôsobila, podľa svojho vkusu.







 Ušila som len polovičné krídla, jednoduché, dozdobené organzovou stuhou, pierkom a ľanovým gombíkom. Chcela som aby bolo v štýle JDL.





Snáď som sa k tomuto štýlu aspoň trochu priblížila.

16 komentárov:

  1. Renat,
    mas pravdu,kridla nemusi byt jen cela,nebo li obe strany,takto to vypada alespon zajimave.Moc se me libi otrepeni,knoflicke bych ozelela,ale pirko je fajn,kdo by nemiloval JDL.Opet krasne nafoceno s jehlicnanem,dekuji za pokochani.Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ti ďakujem Katka, ja som si štýl JDL zamilovala hneď ba prvý pohľad, všetko čo vyrobia má svoje čaro a i keď sú to nové handmade veci, vždy posobia, akoby mali zopár rokov za sebou. A práve v tom je ich krása.

      Odstrániť
  2. Reny, super! Jsou moc hezké a něžné...Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve tá neha ma fascinuje, nielen na týchto šitých ale aj na klasických pierkových krídlach, na Pintereste som videla fotku stromčeka ozdobeného iba krídlami. To bola krása :)

      Odstrániť
  3. Renatka,
    veľmi pekné, je naozaj tak nežné a zároveň elegantné. Krásne fotky:) Tina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tinka moc ti ďakujem, s fotením to je teraz komplikované :) trvá mi to dvakrát dlhšie ako v lete a som mala aspoň trochu svetla, fotím vonku, naobliekaná ako cibuľa :)

      Odstrániť
  4. Renatko,tak to vypadá super...pírka tomu dodávají takový správný šmrnc :) ...přeji ti krásný víkend papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno sú také nežné a čisté, ďakujem ti. Dúfam, že počas povinného oddychu si píšeš všetky nápady aby sme sa mohli inšpirovať, keď budeš fit :)

      Odstrániť
  5. Ještě jedno, tak povedené a můžeš se vznášet:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už ich mám celú kopu, takže možem lietať okolo detí aj muža :)

      Odstrániť
  6. Krásné Renčo :)) Vypadají výborně!
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tyto křidélka se mi moc líbí,jsou nádherná.je to přesně můj vkus :-) Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jednoduché a přitom romantické,elegantní,moc pěkné

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Reni táto Tvoja milučká "jednokrídlovka" je presne ako z časopisu JDL. O tom ani nepochybuj. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Reni, to je krááááása ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...