6. novembra 2013

S dušou romantika

Po skoro dvojtýždňovom ozdravovacom pobyte detí doma a mojom vybavovaní objednávok, som si dnes konečne ukradla chvíľku na tvorivú činnosť. 




Vlastne skôr takú dokončovaciu činnosť. Plechovka si odstála zopár mesiacov v kúte, dnes som jej dala konečnú podobu. Tak trochu do romantickej noty. Fotené o štvrtej poobede, s povzdychom spomínam na krásne letné slnečné počasie :)




Dúfam, že ma tvorivá nálada neopustí a nezostanem iba pri jednej. Táto ma veľmi bavila.


Linking at: 



21 komentárov:

  1. a pre mňa by sa jeden nenašiel? nežné nadovšetko.. Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Renuška...
    to je jemňounké, krásné!
    I já těžce nesu tu brzkou tmu...brrrrr.
    Pa pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V zime je viac času na tvorenie, čo robiť počas dlhých večerov? Ale fotiť s minimom denného svetla je teda náročné. Ešteže dnes bolo krásne slnečno.

      Odstrániť
  3. Renatko,s tím časem je to opravdu zlé...taky bych brala sluneční paprsky :) ...plechovka je moc pěkná...povedla se ti...přeji ti krásné dny papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti Klárko za milé slová. To by sme už naozaj chceli veľa, aj zimné počasie a ktomu ešte aj slnko :)

      Odstrániť
  4. Reni, bola by to škoda, aby ťa tvorivá nálada opúšťala. Takéto výkyvy mám aj ja -
    z nedostatku času. Plechovka dostala šarm.
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Našťastie som dostatočne zahriala motor a fičím stále, ale občas by sa mi veru zišiel ešte jeden pár rúk :))

      Odstrániť
  5. Renka, krásna romantická plechovka vznikla....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, aj by som ich viac chcela urobiť, len teraz dostali prednosť ihlice a háčik.

      Odstrániť
  6. Reni,veľmi pekne romantické!!šikovnica si Ty :-).papa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc se me libi vyber me oblibene jemne lilla barvicky a taky moc obsah plechovky.
    Ohledne fotografovani jsem zrovna rano premyslela,zda neni lepsi fotit hned dopoledne,nebo opravdu nevyuzivat kazde slunicko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najskor som v nej mala kozmetické štetce, len tie tam moc neladili, spomenula som si na príbory a hneď bola fotka na svete. Máš pravdu, lepšie je využiť každé denné svetlo.

      Odstrániť
  8. Reni krásna, a svetlo ?! také fotky ja mám celý rok cha cha pekný deň E.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásna romantická nádoba na príbory. Výborný nápad, možno napodobním, ale určite nie háčkovaním, to je pre mňa tabu.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Reni, v tomto usmoklenom počasí si určite chvíľku na tvorenie nájdeš, ale s fotením to bude horšie...idem do roboty - tma, prídem z roboty - tma...fotiť sa bude len cez víkend.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Reni, Tvoj nápad je krásny...prajem veľa energie:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Milá Renatko,opět jsem se u Vám moc pokochala nad Vaší prací a úžasným fotem.Jen škoda,že času mám ted tak málo a nestíhám sledovat práci na blogu.U Vás se mi vždy moc líbí.
    Přeji Vám krásný den.
    Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Renatka, krasne si si ozdobila plechovku...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Renatko, nádhera ..... nikdy by mě nenapadlo, jaká krása se dá vytvořit z obyčejné plechovky ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...