11. novembra 2013

Hrejivé Mentolky

Že by už prišla zima? Asi hej, dnes ráno cestou do školy aj do škôlky riadne fučalo. Cez víkend som asi mala nejakú predtuchu, lebo po večeroch som uplietla nové návleky na ruky. V krbe hrial oheň a polienka praskali, romantická atmosféra ako z románu, tak vznikli tieto romantické bezprstové rukavice.




Majú zaujímavú pastelovú farbu tyrkysu, trochu mi pripomínajú farbu mentoliek. Na stole už čaká ďalšie klbko, tentoraz v jemne lila farbe. Tak hurá do práce.




Nech už Vás hreje v tomto chladnom počasí čokoľvek (či pocit z dobre vykonanej práce alebo horúci čaj), prajem Vám krásny deň.



18 komentárov:

  1. Renka, nádherné....vidím, že na 5-tich ihliciach si ešte netrúfaš? ja teraz veľa háčkujem, ale svrbia ma ruky na pletenie....milujem cinkanie ihlíc...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale, už som ich mala raz pripravené a prišla zákazka, tak som ich zase odložila. Na chalupe sme bez netu a našla som si video ako na to, tak chcem trénovať online, to zas bude sranda :)

      Odstrániť
  2. Dcéra má takéto bezprstačky veľmi rada, pretože, keď cestuje nemusí si rukavice po každé zvliekať dole a potom ich aj stráca. Na päť ihlíc si netrúfam, ale dve by som mohla skúsiť. Sranda bude, keď prídem po otvor na palec. Reni sú nádherné ako všetky Tvoje bezprstačky. Pekný deň. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná barva, kytičky i celé bezprsťáčky! Líbí se mi i ty bílé s copánkem, které jsem našla ve tvém starším příspěvku.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renčo,
    moc pěkné bezprsťáky.
    Už delší dobu po noch pokukuji, že si je taky upletu.
    Ale na 5 jehlicích mi to nějak nejde.

    pěkný den .. Denisa ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Reni, krasne bezprstacky v kouzelne barvicce. Ty se budou hodit. Krasny tyden, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Reni návleky jsou nádherné a v krásné barvičce!Hezký den.pa V

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Reni krásna farbička a ešte krajšie návleky. Pa Hela.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Renatko,návleky jsou nádherné a jemné.Já má ráda doplňky a rukavicích a čepkách se vyžívám.Krásný doplňek který zahřeje.
    Přeji Vám pěkný den.
    Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Renat,
    bezprstacky jsou fajn a delas i ty ktere jsou na kousky prstu nebo alespon na zachyceni palce,aby se neshrnovaly k zapesti??Prijde me to praktictejsi a klidne bych si od tebe dala rada udelat.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Renatka, opäť krásny výtvor , ja to veľmi obdivujem pliesť a hačkovať vôbec neviem zatiaľ sa točím len okolo šijacieho stroja.
    Veľký obdiv, kráááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááásne.
    e.g.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Reni tlieskam,krásna práca.napadlo ma,že by to molhli byť aj štucne.čo Ty nato?spáchala by si mi niečo také :-) pls.papa

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No fučí to, fučí, já už jsem si taky jedny přičinila, háčkované. Už se těším, ať je zítra ráno vytasím :o) krásná mentolová barvička, návlečky jsou parádní! Pa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Renatko, jen koukám, k jaké kráse tě ten oheň inspiroval...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Reni, uhádla si, prišla zima a mentolky určite zahrejú.... v minulom príspevku si upiekla perfektný koláč:), určite vyskúšam, len si musím zohnať poriadne veľký plech.
    Pa Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Renatko, ty jsou parádní !!!! A na ty lila už se těším ....
    Krásný večer ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Renatka fakt dalsie krasne rukavice...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...