25. novembra 2013

Sviečky nielen vianočné

 Prajem Vám príjemný začiatok týždňa. Dúfam, že ste víkend prežili oddychovo.

Ja som mala tak trochu fukoty. Minule som si písala s kamarátkou, že by sme obe potrebovali aspoň dva klony, aby sme stihli všetko, čo máme naplánované (takže ak viete, kde poskytujú takéto služby dajte vedieť). Nateraz si musím vystačiť s dvomi rukami a jednou hlavou, ktorá neustále niečo vymýšľa a chrlí nové nápady.






To je zopár výmyslov, ktoré som musela urobiť (lebo keď musíš, tak musíš). 

Sviečky s novým motívom, doplnené o šnúrku a zvonček a ušila som aj zopár ďalších polokrídelok ...







... a ešte mám rozrobenú jednu veľkú tabuľu s nápisom. Keď som ju natierala, spomenula som si na výrok "Bordel v byte, šťastné dítě". Trochu som ho prispôsobila danej situácii "Smrádek v byte, spící dítě". Farba smrdela a ten zápach by uspal asi každého.




Po niekoľko dňovom čakaní mi prišiel aj balík s priadzami, takže dúfam, že sa čoskoro budem môcť pochváliť aj nejakými pleteninami.


A čo ste stvárali cez víkend Vy? Pochváľte sa.






19 komentárov:

  1. Renatka,
    tve svicky diky provazku a zvonecku jsou originalni a neotrele,protoze se musim priznat,ze mne jaksi pripada,ze s ubrouskovou technikou se rozthl pytel a ne vzdy jsou motivy vkusne,tedy alespon ne dle mne.Ale tve jsou s citem neutralni a pritom ve stylu JDL,ten se proste neda okoukat a nelibit.A opet musim moc chvalit aranze dekoraci na fotografovani detailu tvych vyrobku,moc krasne.Preji krasny zac.pracovniho tydne.
    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sviečky paráda, škoda zapáliť. Polokrídla som už chválila minule a fotky to je jasné ako inokedy parádne. Keď Ti Reni poviem čo som robila cez víkend, určite mi nebudeš závidieť a hneď by som s Tebou menila. Keďže dnes je 25. robila sa u nás DPH. Až v nedeľu poobede som mala voľno a skúšala nové vykrajovátka.
    Teším sa na ďalšie nápady, ktoré vychrlí Tvoja hlavička.
    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka to si trafila presne, túto zábavku si dopriavam iba štvrťročne, ale nikdy sa moc neteším. Už som postrehla, že si ulovila krásne vykrajovátka a večer pošmejdím na blogoch :)

      Odstrániť
  3. ...jééé o víkendu jsem tvořily na stejné vlnové délce :-)))) Máš je moc pěkné ... Krásný den...Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no s tým klonom by bolo dobré, to by sa aj mne zišlo , zase som nič cez víkend nestihla :)))...tie sviečky sú krásné, aj krídla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Renatko, moc krásné dárečky. Určitě udělají velkou radost. :-) Prosím, jaké lepidlo používáš na ty svíčky? Vyzkoušela bych s dětmi na kroužku. Moc děkuju. Dagmar :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kúpiš v hobby obchode pod názvom lepidlo na sviečky, sú rozne a je len na tebe, koľko chceš investovať.

      Odstrániť
  6. Tak až přijdete s kámoškou na to, jak si vyrobit ty klony, tak se prosím hlásím o instrukce :o) že bych si přidělala tak dva :o) my jsme víkend promarodili, s malou to seklo, chrchle a horečka přes 38°C... takže žádná krása, ale co naděláme, jsou horší věci na světě :o) pa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty svíčky jsou skvělé ♥ Opravdu škoda zapálit :) Motto na konci pobavilo :D
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelé sviečky aj krídelká , moja mamina práve cez víkend tvorila srdiečka z rovnakých servítok tých šedivých ,zažehlovala to na látku, vyzerá to krásne .S časom som na tom rovnako ,chcem nachystať prekvapenia pre vás blogerky tak makám jedna radosť pekný deň E.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krááááása!!!! Už som ich obdivovala na FB:) Tiež budem servítkovať sviečky akonáhle mi dorazí balíček s lepidlom:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Reni, krásné svíčky, křidélka i fotky ..... a to motto nakonec taky .... chi, chi .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Renatko.
    Krásné svíčky jsi vytvořila!!!!
    A moc se mi líbí ta křidélka-polovoční.
    S tím klonem jsi mne pobavila...:o))
    Přeji krásné dny a těším se, co budeš tvořit z nových přízí.
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Reni, nádherné svíčky. A andělská křídla s peříčky jsou prostě dokonalá. Jen fouknout, aby odletěla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Myslím, že toho stíháš až až, Renatko! Nádherné kousky a vtipný text!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  14. nádherné tvoření,romantické,něžné,moc líbí a na novou tabulku se těším

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Renatka krasne sviecky, tiez sa chystam ak sa mi to podari urobit si do adventneho venca take nieco :) sviecky uz mam uz len najst tie spravne servitky :) Tvoje vytvory proste nemaju chybu...Prajem pekny tyzden, Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásné tvořeníčko Reny-hlavně ty svíčky se ti mooc povedly!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Renatko, krásné tvoření ... svíčky jsou super, já se musím spokojit zatím pouze s obrázkem jen přichyceným provázkem. Obrázek z mé tiskárny by lepení nepřežil bez újmy na vzhledu. A naklonovat by se mi taky líbilo.
    Krásný večer ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...