20. novembra 2013

Ako sa pečú vianočné fotky

Aj keď si to veľmi nechcem pripomínať, ale sviatky sa pomaly ale isto vkrádajú, nielen do výkladov a na obrazovky, ale aj na blogy. Tiež som sa nechala lapiť do vcelku príjemnej atmosféry a dnes som pre Vás "upiekla" zopár fotiek. Pracovala som na vianočných menovkách resp. tagoch na darčeky. Samozrejme v mojom prípade nesmú chýbať menovky s efektom tabuľového nápisu, ale pripravila som aj sadu s obľúbeným motívom jeleňa.





A ako sa vlastne pečú Vianočné fotky v novembri? Pripravíte si dekorácie, ktoré by mohli na fotke zafungovať, vianočný stromček, nejaké tie ozdoby, malé balíčky (osvedčili sa mi krabičky od liekov, u nás sa vyskutujú v hojnom počte), vianočné svetielka a zababúšený fotograf. 






Všetko sa to s vkusom nahádže na dosku. Potom sa to zase prehádže na iný spôsob, lebo čo sa páči oku, nelahodí fotke (zrejme mám náročný foťák). 






No a na záver z nedostatku denného svetla (ateliér so špeciálnym osvetlením dnes nedodali) sa fotky upravujú cez softvér. .... a máme upečené.


Ďakujem Vám za všetky milé komentáre, ktoré mi tu nechávate. Som veľmi rada, z každej jednej vety, viem, že obetujete svoj čas a veľmi si toho cením. Prajem Vám krásny deň, Vaša

15 komentárov:

  1. Reni, no priznám sa čítam, čítam a čakám, kedy sa zapne rúra a bude sa niečo piecť. Nádherný príspevok, krásne fotky a ešte som sa aj pobavila.
    I keď Ťa po materskej nezobrali na staré miesto, vôbec by som nebola smutná, účtovníctvo je nezáživné a Ty si stvorená pre niečo úplne iné. Napríklad dvorný fotograf pre kreatívny časopis. Čo povieš?
    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Renat,
    tak toto jsou uz opravdove Vanoce.Krasne jsi mne navnadila a i kdyz nyni momentalne varim obidek,coz me s dvojcaty nejaky cas zabere,odpo se zkusim ponorit zas do tvoreni.Uz mam za sebou nekolik shabby vencu a venecku,tak dnes prijde na radu vanocni hvezda.Tebe moc chvalim za krasne fotografie a celkove sladeni,ale to je u tebe jiz zvykem.
    Kati

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj Reni.celkom som nepochopila,ale visačky sú perfiš.papa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkně tvoříš Renatko:-)) A i já peču fotky v pc:-))) pa♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Reni vyborne upecene, priam mnamka ;o) Krasny den Mira...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Reni, ty a tvoje nápady - to je krásna kombinácia, napiekla si výborne!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Renatko,já se tak čím dál více těším na Vánoce a to i díky tvým fotkám...mají v sobě správného vánočního ducha...už se těším až budu moci tvořit...aspoň něco malého :)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie vianočné menovky sú vydarené a zvlášť tie jeleňové :), súhlasím, že s fotením je to teraz horšie, keď sa skoro stmieva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak takéto pečenie oku ulahodí! Krásne voňavé, chrumkavé fotografie, tým nikto neodolá. Diéta je zase v prdeli a môžem rozmýšľať, ako si tie visačky urobila, tie sú super.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Reni to je úžasné jak jsi nafotila vánoční atmosféru ♥♥ Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Snažím sa ešte nemyslieť na vianočný čas, aj keď už nejaké dekorácie sú v skrini. No, také úchvatné obrázky, že lákajú tiež začať niečo kuchtiť. Talent, je talent.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc hezké. Já na vánoce nestíhám ani myslet.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc hezky si napekla, Renatko!
    Pohodový večer, zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádhera len tak ďalej, aby ich bolo rozmanito viac ako sa na vianoce patrí :-) Maš talent...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...