18. novembra 2013

Sviečková manufaktúra

Ako malé dieťa. Presne tak som musela vyzerať, keď som rozkladala štetec, lepidlo, nožnice, sviečky a servítky na stôl (a ešte poťutelný úsmev na tvári). Už by som sa mala capnúť po rukách, lebo som hrozná. Musím vyskúšať snáď všetko a doma to začína vyzerať ako sklad kreatívneho obchodu. 





Veľmi sa mi páčia sviečky ozdobené vintage motívmi, tak prečo si ich nevyrobiť, že?

Nie je to zložitá technika, ide vlastne o decoupage - servítkovú techniku, len na sviečky so špeciálnym lepidlom. Chce to hlavne trpezlivosť pri lepení tenkej priam pavučinovo-tenkej servítky.



Malá ružičková sviečočka bola prvá pokusná, išlo to hladko. Ale chyba. Prilepiť väčšiu servítku na celú sviečku, to je už iná káva. Tri servítky skončili potrhané v koši (ešte, že sa to dá umyť vodou). Ďalšie pokusy už boli slávnejšie. 





Keďže v malom sa nakupovať neoplatí, otváram sviečkovú manufaktúru.

12 komentárov:

  1. piplavá práca....mne by bolo ľúto takú sviečku spáliť....pre mňa sú sviečky naskrze spotrebný tovar, čo mi doslova zhorí pred očami...ale páčia sa mi....ako darček je to perfektné
    ja som ešte neservítkovala....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Správny čas vyskúšať si to, nielenže je skoro tma a romantika neškodí, ale presne ako píšeš, je to aj ideálny darček. Takže hurá do servítkovania?

      Odstrániť
  2. Renatka krasne sviecky, u mna to vyzera podobne, tiez musim do vela veci zabrdnut a vyskusat si to :) Pekne dni, Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hneď mám čistejšie svedomie, keď viem, že nie som v tom sama. Ale keď je to taký relax. Neviem ako oddychujú ženy čo netvoria, ale mňa tvorenie neuveriteľne dobíja. Krásny dni aj tebe Nelka.

      Odstrániť
  3. Reni... pekne si si ozdobila sviecky...Ja ked vidim nejaky pekny napad...mam tendenciu to vyskusat... takze aj u nas doma to vyzera ako v kreativnom obchode...:) uz to pomalicky nemam kde davat...:), Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Renatka. Trpezlivosť sa oplatila! Tie sviečky sú nádherné. Len pekne tvorte ďalej, nech máme od koho inšpiráciu čerpať. Prajem pekný začiatok týždňa. Vierka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádhera za tu snahu to stojí. svíčky jsou jako z luxusního obchodu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to pekné aj s tou škoricou dokopy , J.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to moc pěkně :)) Líbí se mi i ty modřínové šišky!
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Renatko,
    prosím ,jaké lepidlo se používá při lepení těch ubrousků na svíčky?
    Děkuji za radu , hezký den. Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jitka, myslím, že ľahko dostupné v kreatívnych obchdoch pod názvom lepidlo na sviečky, sú od rôznych výrobcov a záleží len na tebe, ktoré ti bude cenovo vyhovovať.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...