8. novembra 2013

Ako za dávnych čias

Deti sú "odpratané" z domu (staršia odišla k babke a menšia už išla do škôlky), tak dobieham čo sa dá. V kuchyni som dnes robila, všetko možné len nie varila a piekla. Teda vlastne som piekla, podľa návodu z internetu som si upiekla starobylý obrázok. 




Veľmi sa mi páči veľký poster Conditien Ende Be. Až tak, že mi to nedalo spávať a pustila som sa do výroby vlastného posteru. Zatiaľ je to len v plienkach a vychytávam všetky chyby, ale ako hovorím aj svojim deťom, cvičenie robí majstra. Tak trénujem a vychytávam.




Ak by ste chceli seba alebo niekoho blízkeho potešiť takýmto darčekom, nájdete ho už aj v ponuke na Sashe, čerstvo vložený alebo ma kontaktujte mailom.



... a aby som nezabudla, musím Vám poďakovať za priazeň a návštevy, ktoré ma nesmierne tešia, aj keď v poslednej dobe sa na blogu toho veľmi veľa nedialo.

Linking to:
Blissful Whites Wednesday at Timewashed

13 komentárov:

  1. Renat,
    tak to se ti opravdu moc povedlo.Ac mam moc rada prvky shabby,seversky ci provance venkov je memu srdci taky velmi,velmi blizky,takze tento obrazek me oslovil.
    Mej krasny patek a cely vikend.
    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka veľmi pekne ti ďakujem a teším sa, že ťa obrázok zaujal. Milé slovo človeka vždy poteší a hlavne naštartuje k lepšiemu výkonu. Ja už rozmýšľam, že mojej malej koníkovej fanúšičke vyrobím obrázky s koníkmi do detskej.

      Odstrániť
  2. Reni, vyzerá to ako keby si to práve našla v nejakej minimálne 200 ročnej truhlici. Parádne spracovanie a výsledok úžasný. Si Ty ale výmyselníčka. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jo Reni, super:)) takové věci se mi líbí!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pozdravujem Reni.na fb si písala,že sa staneš požiarnikom......pls nie-nie Ty si rodená duša tvorivá :-).máš to fantastické.papa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  5. waaa, super "šablóna" .. už druhý rok sa zamýšľam nad výrobou vianočnej koledy - žeby tento rok sa k tomu dokopem? :)
    pekný tvorivý víkend. Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Renatko,tak teď jsi mě dostala...obrázek se ti moc povedl...jsi šikulka.Měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásně se povedlo, musím říct, že na 1 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc krásné, Renatko! Je vidět, že dobře upečeš ledacos.
    Velmi se mi líbí i tvá obháčkovaná dóza, já tu svou stále nemám...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Reni, moc krásné! Ostatně jako všechno tvoje tvoření :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...