9. januára 2013

Kuchyňa / Kitchen sneak peek

Dnes máme vonku krásne bielo. Začal padať sneh a ešte stále sneží. Cez sviatky som Vám sľúbila fotky z kuchyne, keď bude slnečno. Slnko sa veľmi neukázalo, ale fotky mám. Nápis GROCERY visí nad dverami do pracovne. Vymenili sme osvetlenie, starý luster sa už nehodil a v bazári som objavila tento krásny kúsok. Pôvodne mal hnedú farbu, natrela som ho jednou vrstvou čiernej matnej a dostal ešte jeden nástrek čiernym akrylovým lakom.

Today we have a beautiful white outside. Snow began to fall and still snows. Over the holidays I promised you photos of the kitchen, when it is sunny. The sun did not show much, but I have pictures. GROCERY sign is hanging over the door to the office. We exchanged lighting, old chandelier did not fit already and I found this beautiful piece in the bazaar. Originally had a brown color, I painted it with one layer of matt black and got another black acrylic spray paint.





Vidím, že som z chladničky zabudla dať dolu "vianočný" veniec. Na chladničku budem lepiť samolepiacu tabuľovú fóliu. Na nete je toľko inšpirácie. Dúfam, že vyzistím nejaký super návod, ako nato. 

I forgot to put the "Christmas" wreath down, I see. I am going to stick a self-adhesive chalkboard on the refrigerator. There is so many inspiration. I hope to find some super easy tutorial how to write signs on it.





Keď tak pozerám na fotky, tak kuchyňa vyzerá celkom dobre, ale stále je ešte veľa nedokončenej práce. Najväčšia výzva bude premaľovať pôvodné laminátové kuchynské dvierka. Ďalší dôvod prečo sa tešiť na jar, že? Teraz máme dvojfarebné kuchynské dvierka. Na dvierka som vybrala tieto nádherné keramické úchyty v bielo-modrej kombinácii. Nie sú ešte na všetkým dvierkach. Čakám na doplnenie skladu.

When I see these pictures, kitchen looks quite good, but still there is a lot of work. The biggest challenge will be to paint the laminated kitchen cabinets. Another reason, why to look forward to spring, right? Now we have two colors kitchen cabinets. I chose these beautiful ceramic handles in white and blue combination. They are not fitted on each door, I am waiting to stock replenishment.




Na mojom zozname nedorobkov je toho ešte dosť - chýba digestor, treba nalepiť stropné lišty, namontovať soklový šuflík, namontovať soklové lišty, ušiť rímsku roletu, namontovať dekoračnú lištu na horné skrinky, a .....  by som mohla pokračovať až do večera. Do jari by som to chcela stihnúť.

On my to do list is more than enough - missing digestor, ceiling moldings must be glued, install plinth drawer, install baseboards, sew Roman shades, install decorative molding on upper cabinets, and ..... I could continue until the evening. I want to be done until spring will come.


Linking to:



Krásny zimný deň / Have a lovely winter day


29 komentárov:

  1. Ten luster by sa mi strááášne hodil do detskej izby. Kúpili sme lampión a je to nanič osvetlenie.
    Dvierka v bielom je aj môj sen, ale nemám to dovolené :-), s tými úchytkami budú ako nové. Pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka ďakujem ti za návštevu. Luster to bolo dlhé hľadanie, už už som ho mala, len pán čo ho predával nechcel zľaviť z ceny. Tak som sa ho vzdala a neskôr sa objavil tento za ešte lepšiu cenu. Potom stačilo iba pretrieť na čierno. Ja som si ho zamilovala hneď.

      Odstrániť
  2. Reni, rysuje sa to veľmi krásne. Práce máš ešte ako na kostole (aspoň to čo si vymenovala) ale radosť z novej kuchyne bude o to väčšia. Úchytky sú krásne. Mňa čaká výmena pracovnej dosky v kuchyni, a nemôžeme sa dokopať k tomu zrealizovať to. Predsa len to chce odborníka. Linku mám v tvare U a je tam veľa rezania. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka ďakujem, mám veľkú radosť ako sa rysuje. Roboty je veru ešte kopec, pomali to hádam zvládnem do úspešného konca. Budem ti držať palce s výmenou, určite to zvládneš a bude to podľa tvojich predstáv.

      Odstrániť
  3. Renatko,už teď vypadá krásně a v bílé bude ještě krásnější a ty úchytky jsou nádherné... lustr je super...nějaký takový nebo křišťálový by se mi hodil do obýváku...Už teď se těším na fotečky hotové kuchyně...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klárko moc ti ďakujem za milý komentár. Všetko v kuchyni je taká malá skladačka, niečo nové, niečo z bazáru, niečo zrenovované a dúfam, že to spolu vytvorí harmonickú kuchyňu s vintage doplnkami.

      Odstrániť
  4. Veľmi pekná bude tvoja kuchyňa:) Verím, že nám ju nafotíš v plnej kráse, až bude hotová!?
    mončika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Renatko, ten lustr je krásný!!Také úchytky jsi dobře vybrala, máš to v kuchyni pěkné, ale z té práce mě už bolí ruce!!Haha..já to taky pomalu dotahuju do konce, ale pořád je někde něco potřeba udělat a času málo!!ať se ti daří!!Romča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme také šikulky, že aj keby sme sa mali upracovať, vždy sa nejako dohrabeme k tomu, po čom nám srdce túži. Budem sa tešiť na fotky, to bude zase krásy. Pá.

      Odstrániť
  6. Veľmi pekné , ten luster je naj...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ďakujem za ten luster, bola to láska na prvý pohľad.

      Odstrániť
  7. Si sa rozšupla:) Všetko dobré v novom roku prajem, Reni! A ku kuchyni - pekne to všetko ladí, páči sa mi, že si sa nebála (ako ja) a šmrncla si to trochu aj do modrej. Dáva to kuchyni charizmu, vytvára svojskú, neokukanú atmosféru. Ja som zatiaľ (ešte stále) vo fáze návrhu. Ale ten Kitchen Aid.... ten pošli, ak ti čírou náhodou bude zavadzať:)) Súrne ho potrebujem!:)
    Pozdravy posiela Snehová kráľovná!:)))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti drahá, ani moc som sa nerozšupla, to som sa ešte krotila :)) A mixérik nepošlem ani náhodou, Ježiško sa pochlapil, ten je ešte čerstvý. Ešte pred Vianocami som ho neúmyselne vymákla, lebo môj drahý ho neskutočne sofistikovane ukryl pod posteľ v spálni, zrejme si myslel, že aspoň dva týždne nebudem upratovať a nevšimnem si ho :))) Ale potešil ma veliceeee.

      Odstrániť
  8. Joj, a toto...pozývam na giveaway, jo?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Renatka, nadherna kuchyna, mas proste neskutocny styl, ja mam modernu kuchynu, ale ta tvoja sa mi skutocne veeeelmi paci. A ten mixer ti tisko zavidim, je perfis!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka, ďakujem ti. Je to taký mix francúzskeho štýlu, trochu moderného a trochu vintage. To som presne ja, miešam všetko dokopy :)) Z mixéru som úplne paf, to bolo veľké prekvapko na Vianoce.

      Odstrániť
  10. Krásna kuchynka, Reni! Až bude hotovo, bude dokonalá... veľmi sa mi páči luster, vyzerá super! A presne viem čo ťa čaká... my máme v kuchyni tiež ešte veľa práce, aby bola aspoň trochu fotiteľná... samotná linka už síce spravená je, i keď by som aj ja rada vymenila kovové úchytky za porcelánky, ale tá cena... Nuž, takéto prerábky nie sú jednoduché a hlavne, ak majú spĺňať i konkrétny estetický účel, ktorý u nás ešte nie je rozšírený :) Prajem pekný večer!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška, luster bola láska na prvý pohľad. Na oplátku som ja zamilovaná do lustra, ktorého ti nadelil Ježiško na Vianoce, aaaach. Vašu kuchyňu som tiež obkukávala, inšpiráciu treba hľadať na všetkých frontoch a páči sa mi tvoj štýl.
      Hovoríš mi z duše, prerábky sú náročné a čo ma najviac vytáča, že bežne v obchode nie sú dostať dekoračné nábytkové lišty z masívu. Keď vidím tie prerábky na amerických blogoch, občas sa tam chcem presťahovať. Možnosti bez hraníc, stačí byť manuálne zručný.

      Odstrániť
  11. Huž včilka epesní kuchyňa:o))). Bohousky to přetváříš! Ty úchytky jsou luxusní a mohla bych pokračovat - lustr famozní...:-D!!! Vďaka za laskavý komentík. Fanfárový dny nastávající!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No snažím sa "čmaniť" čo to dá, aby som mala vysnenú kuchyňu :)

      Odstrániť
  12. Reni, kuchyňa je už teraz božská a ten mixer ((:och-och
    Už som veľmi nažhavená na kurz fotenia, potrebujem ho ako oko v hlave!!!!!!
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Už se to pěkně rýsuje, mě moc zaujmula tapeta ve stylu fr. látky+++:-) Tuším, že výsledek bude famózní!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc krásná výzdoba kuchyně, jemná a nenucená, moc se mi líbí! Krásný den plný slunce, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nádherné, máš dobrý vkus! páčia sa mi tie úchytky a rovnako aj tá tapeta je úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Reni
    vypadá to moc pěkně,krásná tapeta!!!
    ...a ten úžasný robot:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Reni, tvoje kuchyň je nádherná ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...